مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

چطور بهترین خمیر دندان را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین خمیر دندان را انتخاب کنیم؟

بهترین خمیر دندان برای کودک  چه نوع خمیر دندانی است ؟ آیا قورت دادن خمیر دندان  توسط کودک ، می تواند خطراتی با خود داشته باشد ؟ بهترین خمیر دندان برای کودک از نظر  دندانپزشک اطفال چه خمیر دندانی است ؟  آیا شما هم خصوصیات بهترین  خمیر دندان برای کودک خود را نمی دانید ؟ اگر  سلامت دندان های کودک دلبندتان برای  شما مهم است پس بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید .

بهترین خمیر دندان کودک

بهترین خمیر دندان کودک

اگر سری به داروخانه ها بزنید ، انواع خمیر دندان های مخصوص کودکان را مشاهده خواهید کرد که با تیوب های رنگی و زیبا ، موجب جلب رضایت کودکان می شود ، این خمیر دندان ها با طعم های  مختلف توت فرنگی ، موزی  و حتی لیمو ای و ژله ای تهیه می شوند،  تا کودکان به شوق خوردن یک خمیر دندان  خوشمزه هم که شده  شبها دندان های خود را مسواک بزنند .

این بار که همراه با فزرندان خود به فروشگاه رفتید به جز توجه به رنگ و  بسته بندی خمیر دندان بهتر است به نکات دیگری هم توجه کنید .

نکات مورد  توجه در انتخاب بهترین  خمیر دندان برای کودکان

قبل از دو سالگی کودک شما باید از خمیر دندان های  بدون فلوراید استفاده کند ، بنا براین برای خرید خمیر دندان کودک دو ساله  خود،  حتما به نوشته های  روی تیوب خمیر دندان توجه کنید  تا خمیر دندان  بدون فلوراید باشد .

دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال و بزرگسالان با سابقه ی درخشانی که دارند می توانند انواع بیماری دهان و دندان را در کوتاهترین زمان ممکن درمان کنند . شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با شماره ی زیر تماس بگیرید :021-88699877

قورت دادن خمیر دندان توسط کودک چه خطراتی دارد ؟

کودکان قبل از دو سالگی معمولا نمی توانند  توصیه های شما را برای قورت ندادن خمیر دندان اجرا کنند  و کاملا ناخواسته مقداری از خمیر دندان  را قورت می دهد، جذب خمیر دندان و فلوراید در بدن می تواند موجب مسمومیت  کودک و یا بد رنگ شدن دندان های کودک دلبندتان شود، که این عارضه  فلوروزیس نام دارد . برای کودک لازم نیست  خمیر دندان هایی خریداری کنید که تیوب های  خیلی  بزرگی دارند، زیرا هم نگهداری آن در دست کودک دشوار است و هم بعد از هربار   مسواک زدن کودک نیاز چندانی به خمیر دندان ندارند ، تیوب های کوچک خمیر دندان برای کودکان  بسیار به صرفه تر است ، زیرا هم کودک از خمیر دندان خسته نمی شود و هم  خمیر دندان به مدت زیادی باقی نخواهد ماند تا محتویات دورن آن  فاسد شود .

توصیه بهترین خمیر دندان توسط دندانپزشک اطفال

مراجعه منظم به دندانپزشک اطفال  می تواند در این انتخاب شما کمک کننده باشد ، زیرا  بر اساس رده سنی کودکان  خمیر دندان مناسب برای آن ها متفاوت است .  در مطب دندانپزشکی ما بعد از معاینه کامل دندان و  بررسی پوسیدگی دندان ها مناسب ترین خدمات ارائه می شود شما می توانید برای تماس و یا تعیین وقت با شماره88699877    تماس بگیرید .

با تشکر مدیریت سایت دکتر هلن جوانمرد دندانپزشک اطفال

دکتر هلن جوانمرد

دندانپزشک اطفال
دکتر هلن جوانمرد فارغ التحصيل سال ١٣٨٠ هستند .
در طي اين ١٦سال سرتيفيكيتهايي در زمينه زيبايي و ايمپلنت و ارتودنسي و اطفال گرفته اند.

تماس مستقیم با مطب : 0218869987

برچسب ها:

مقالات مرتبط

Related Articles

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *