مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

کاهش استرس در دندانپزشکی کودکان

کاهش استرس در دندانپزشکی کودکان

بیشتر کودکان از دندانپزشکی ترس و واهمه دارند، در این مقاله  بیشتر به بررسی راهکارهای کاهش استرس و ترس کودکان از دندانپزشکی اطفال می پردازیم .

پوسیدگی دندان ها  در محدوده سنی 4 سال به بالا در بیشتر کودکان دیده می شود ،پوسیدگی دندان ها در صورت عدم درمان به موقع می تواند مشکلات دیگری را نیز با خود همراه داشته باشد ،پوسیدگی دندان ها در کودکان علاوه بر درد دندان ها می تواند زیبایی ظاهری کودک و لبخند او را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد . والدین بهتر است مراقبت از دندان های کودک را در سنین کودکی شروع کنند ،دندانپزشک اطفال می تواند تمام را هکارهای درمانی و پیشگیری را برای کودک لحاظ کند .

کاهش-استرس-در-دندانپزشکی-کودکان

در صورتی که کودک از دندانپزشکی ترس داشته باشد می تواند در روند درمان اختلال ایجاد کند و مشکلاتی را سبب شود . اما چگونه می توانیم از این ترس و استرس کودک خود بکاهیم .

  • دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران با روش هایی که دارند می توانند به راحتی با کودک رابطه برقرار کنند همین امر به میزان قابل توجهی از استرس کودک می کاهد . می توان گفت اخلاق و منش یک دندانپزشک اطفال امری مهم  است .
  • مراجعات منظم در سنین کودکی نیز بی تاثیر نمی باشد . در صورتی که والدین کودک را برای پیشگیری ، از سنین کودکی نزد دندانپزشک اطفال ببرند ،آنها با محیط دندانپزشکی اشنا هستند و استرس کمتری در طول درمان دارند .
  • محیط دندانپزشکی اطفال باید متناسب با روحیات کودک باشد ،اسفاده از پوستر ها و عکس های تبلیغاتی ،سبب می شود تا کودک در آن محیط احساس راحتی کند .
  • بهتر است تا جای ممکن از اصلاحات دندانپزشکی مثل عفونت و یا عصب کشی در مقابل کودک استفاده نشود ،زیرا ممکن است این اصطلاحات استرس در کودک را افزایش دهد .
  • دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران قبل از درمان در رابطه با  روش درمان با کودک صحبت می کنند و  از استرس او می کاهند ،بهتر است تا جای ممکن والدین دخالت نداشته باشند .

با استفاده از این روش ها کودک می تواند اعتماد بیشتری به دندانپزشک داشته باشد و در روند درمان اختلال ایجاد نکند .

برخی از خدمات دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران

لمینیت دندان

ارتودنسی اطفال

عصب کشی

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی اطفال

درد دندانپزشکی کودکان

با تشکر مدیریت سایت دکتر هلن جوانمرد دندانپزشک اطفال

 

دکتر هلن جوانمرد

دندانپزشک اطفال
دکتر هلن جوانمرد فارغ التحصيل سال ١٣٨٠ هستند .
در طي اين ١٦سال سرتيفيكيتهايي در زمينه زيبايي و ايمپلنت و ارتودنسي و اطفال گرفته اند.

تماس مستقیم با مطب : 0218869987

برچسب ها:

مقالات مرتبط

Related Articles

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *