بوی بد دهان کودکان

به طور طبیعی دهان کودکان پس از بیدار شدن از خواب کمی بو می دهد ،اگر این بو در طول روز از بین نرفت ،حتما باید برای درمان آن اقدام کنید . بهترین راهکار برای درمان بوی بد دهان کودکان ،پیدا کردن علت  ایجاد بوی دهان کودکان  است . یکی از موارد مهم برای ایجاد بوی بد دهان عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است .

دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران  با معاینات لازم ،علت ایجاد بوی دهان کودکان را پیدا می کنند .در صورتی که این تشخیص به درستی انجام شود می توان به راحتی راهکارهای درمانی  برای آن را انجام دهید.دستگاه نفس سنج می تواند گازهای سولفید در تنفس کودک را بررسی کند ،این روش یکی از راهکارهای مفید برای یافتن علت بوی بد دهان کودکان است .

بوی-بد-دهان-کودکان

درصورتی که بوی بد دهان کودکان به صورت دائمی باشد ،می توان نشان دهنده ی عارضه ای جدی باشد ،کودکان به نسبت بزرگسالان بیشتر دچار بوی بود دهان می شوند ،علت آن هم در این است که معمولا کودکان عادت های تغذیه و ااگوی  خواب نادرست دارند .

دلایل بوی بد دهان کودکان

• عدم رعایت بهداشت دهان و دندان
  • خشکی دهان
  • وجود باکتری ها بر زبان
  • نفس کشیدن از طریق دهان
  • وجود پوسیدگی دندان
  • برخی بیماری ها و عفونت های لثه
  • وجود لوزه
  • تغذیه
  • مصرف دارو های خاصی  و….

درمان بوی بد دهان کودکان

بعد از یافتن علت بوی بد دهان  کودکان راهکار متناسب با آن به بیمار پیشنهاد می گردد .

در صورتی که دلیل بوی بد دهان کودکان ،پوسیدگی دندان باشد ،لازم است تا اقدامات درمانی جهت برطرف کردن پوسیدگی دندان همچون جراحی و عصب کشی دندان های کودکان انجام شود .

درصورتی که بیماری خاصی ،سبب بوی بد دهان شود ،درمان بیماری سبب از بین رفتن بوی بد دهان می شود .

روش های توصیه شده توسط دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران برای  پیشگری از بوی بد دهان

توجه به بهداشت دهان و دندان کودکان یک امر اساسی برای جلوگیری  از بوی بد دهان است .

همچنین رژیم غذایی مناسب و خوردن وعده های غذایی به صورت منظم  در جلوگیری از بوی بد دهان کودکان تاثیر دارد .

برخی از خدمات دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران

ارتودنسی اطفال